Tekmovanje v znanju matematike – zlato priznanje
V četrtek, 8. 5. 2025, je v Postojni potekalo državno tekmovanje iz znanja matematike. Nanj se je uvrstila tudi učenka 7. r. Robin Lili Hudej in prejela zlato priznanje. Čestitamo za izjemen uspeh.
V četrtek, 20. 3. 2025, je potekalo šolsko tekmovanje iz znanja matematike (tudi Evropski matematični kenguru). Šolske ravni se je udeležilo 81 učencev (od 1. do 9. razreda). Tretjina učencev z najvišjim številom točk v posameznem razredu prejme ob koncu šolskega leta priznanje Kenguru.
Regijskega tekmovanja, ki je potekalo 10. 4. 2025, v Šempetru pri Gorici, pa so se udeležili učenec 6. razreda Samo Baša, učenka 7. razreda Robin Lili Hudej in učenec 9. razreda Orges Dugolli. Na regijskem tekmovanju lahko učenec prejme bronasto priznanje. Tega je prav tako prejela Robin Lili Hudej in se uvrstila na državno tekmovanje.
Vsem učencem, ki so se udeležili tekmovanja iz matematike, iskrene čestitke za trud.
PODROČNO ATLETSKO TEKMOVANJE – NOVA GORICA
V torek 13. 5. 2025 je na stadionu v Novi Gorici potekalo področno tekmovanje v atletiki.
OŠ BRANIK so zastopali naslednji učenci:
Blaž Svetek – vortex, Lili Hudej Robin – skok v daljino, Rojc Naja – tek na 300 m, Rojc Luka – tek na 60 m, Orges Dugolli – skok v daljino in Lara Gajšek – vortex.
Lara Gajšek je v metu vortexa zasedla 1. mesta in pokorila konkurenco med starejšimi učenkami.
Vsem tekmovalcem čestitamo za doseženo.
Pasavček
Učenci 1. in 2. razreda so tudi v tem šolskem letu sodelovali v projektu Pasavček, ki ga na nacionalni ravni koordinira Javna agencija RS za varnost prometa (AVP). Namen projekta je ozaveščati otroke in starše za dosledno in pravilno uporabo otroških varnostnih sedežev in pripetost otrok med vožnjo.
8. 11. 2024 smo na šoli organizirali preventivni dogodek in povabili policistko Matejo Jakopič Kitek, ki je vodja za naš okoliš na PU Nova Gorica. Najprej nam je v razredu podala nekaj pomembnih informacij o tem, kako poskrbimo za svojo varnost v prometu kot vozniki in kot pešci. Nato smo se skupaj odpravili na krajši sprehod do prvega prehoda za prečkanje ceste v bližini šole in tam pod njenim spremljanjem pokazali, da nam gre to že zelo dobro. Učenci so si njen obisk zapomnili in ji pomahali v pozdrav, ko se je od nas poslovila s sireno iz njenega policijskega avtomobila.
Celo leto smo vpeljevali aktivnosti s katerimi so učenci spoznavali, kako lahko sami poskrbijo, da so varni udeleženci v prometu. Naučili so se, kako pravilno prečkati cesto, kaj potrebujemo, da smo v prometu vidni in kako se pravilno pripnemo v avtomobilu. Dva tedna v mesecu marcu so spremljali in beležili, ali so v šolo prišli pripeti. Ko smo se odpravili izven šole in postali pešci pa smo poskrbeli, da so vsi nosili rumeno rutko.
S sodelovanjem v projektu na naše najmlajše prenašamo pomembno geslo: »Red je vedno pas pripet!«.
Nekaj utrinkov si lahko ogledate v galeriji.
Noč knjige
V torek, 22. 4. 2025, smo na šoli obeležili NOČ KNJIGE. Gre za mednarodni projekt z začetki v španski pokrajini Kataloniji, kjer se je to praznovanje začelo. Po tradiciji si ljudje na ta dan podarjajo vrtnice in knjige. Noč knjige obeležujemo 23. aprila, ko je SVETOVNI DAN KNJIGE IN AVTORSKIH PRAVIC. Z učenci smo se zbrali ob 18. uri, kjer jih je pričakal tudi ravnatelj ter vse zbrane nagovoril. Nato smo učence razdelili v dve skupini. Z učenci smo se na kratko pogovorili, kaj pričakujejo od večera ter jim predstavili plan, nato pa smo skupaj prebrali knjigo Jona J. Muth: Tri vprašanja: po zgodbi Leva Tolstoja.
Že med samim branjem smo učencem zastavljali ista vprašanja, kot si jih je zastavljal junak. Učenci so odgovorili, nato smo pogledali, kaj so junaku predlagali prijatelji.Na koncu smo se o knjigi pogovorili, kaj jim je bilo všeč (oz. kaj jim ni bilo všeč), kako bi oni ravnali na dečkovem mestu, kako lahko oni (oz. mi) naredijo(mo) kaj pozitivnega …Po pogovoru je sledila kratka delavnica, kjer so učenci izdelali vsak svojega zmaja in nanj zapisali svoje odgovore na tri pomembna vprašanja. Tri »glavna« vprašanja so zapisana na velikem zmaju, na katerega so pripeti majhni zmajčki. Zamaje so obesili po šoli.
Po končani delavnici je sledil kratek odmor in nato so učenci nadaljevali s samostojnim branjem. Za konec smo se še v temi z lučkami sprehodili po šoli in tako zaključili naš večer.
Projekt Zgodbe
V mesec aprilu so učenci od 6. do 9. razreda sodelovali v projektu z naslovom ZGODBE – MOSTOVI PREKO MEJA, ki ga financira EPK (v sodelovanju s Teater na konfini in Ortoteatro – GO2025). Učence je obiskal igralec David Logar, ki jim je predstavil projekt, se z njimi pogovoril o mejah, ki nas obdajajo (ali ki si jih sami postavljamo) ter izvedel delavnico. Sledilo je interaktivno branje dveh besedil, in sicer Dedal in Ikar ter Pastirja in zid. Ob branju besedil so učenci prikazovali prizore, ki so jih slišali in tako je nastala kratka gledališka predstava. Bilo je zanimivo in poučno.