Skoči na glavno vsebino

PROTOKOLI V ČASU DELA NA DALJAVO

PROTOKOL POUKA

  1. Pouk se prične ob 8.00 in poteka po urniku. Dodatni in dopolnilni pouk potekata v dogovoru z učitelji in je objavljen v eAsistentu. Interesne dejavnosti se ne izvajajo.
  2. Razredniki učence v spletni učilnici na začetku tedna obvestijo o urniku video srečanjih.
  3. Video srečanja so za učence od 1. do 5. razreda na polovično uro (npr. 1. ura ob 8.30), za učence od 6. do 9. razreda pa na polno uro (npr. 1. ura ob 8.00).
  4. Udeležba na video srečanjih je za učence obvezna. Morebitno odsotnost zaradi upravičenih razlogov (bolezen, višja sila…) starši napovedo razredniku v naprej. Morebitno nenadno višjo silo za neudeležbo učenec sporoči učitelju tik pred začetkom video srečanja na službeni telefon (telefonske številke učiteljev so objavljanje v spletni učilnici posameznega razreda v RAZREDNI URI).
  5. Za video srečanja se uporablja aplikacija Microsoft Teams, za oddajo nalog pa izključno spletna učilnica.
  6. Termin oddaje nalog določi učitelj ob objavi nalog v spletni učilnici. Naloga oddana po predvidenem terminu se šteje, kot neoddana naloga.
  7. Učenec ima ves čas video srečanja vklopljeno kamero.
  8. Prijava na video srečanje je zgolj z IMENOM in PRIIMKOM in ne z vzdevki.

PROTOKOL DELA IN KOMUNIKACIJA Z UČENCI

  1. Učenci se učiteljem odzivajo na sporočila v spletni učilnici.
  2. Učitelji so učencem dosegljivi na službeni e-naslov (naslovi so objavljeni na spletni strani in v spletni učilnici).
  3. Učitelji so učencem dosegljivi na službeni telefonski številki, v času od 8.00 do 14.00 ure.

KOMUNIKACIJA S STARŠI

  1. Skupna obvestila so staršem dostopna na spletni strani šole.
  2. Razredniki in učitelji komunicirajo s starši in učenci s pomočjo e-naslovov v eAsistentu, preko elektronske pošte, telefona in video povezav.
  3. Učitelji, svetovalna služba in ostali pedagoški delavci so staršem za informacije dostopni v času dopoldanskih individualnih pogovornih ur in v času skupnih popoldanskih pogovornih ur (za pogovorno ure se starši učiteljem najavijo po e-pošti, da lahko učitelj uskladi časovnico).
  4. Za pomoč pri IKT opremi se obrnete na učiteljico Anjo Koron (anja.koron@os-branik.si).

PRAVILA PRI IZVAJANJU POUKA NA DALJAVO

  1. Pri komunikaciji z učiteljem in drugimi učenci ne uporabljamo izrazov, ki bi lahko posegli v dostojanstvo drugih, npr. žaljivke, kletvice in podobno.
  2. Učenci redno, vsakodnevno opravljajo učne obveznosti, ki jih prejmejo v spletnih učilnicah. Redno in sproti pošiljajo dogovorjene povratne informacije učiteljem (za izjeme se učenec dogovori z učiteljem).
  3. Vedno poskrbimo, da se pouku z uporabo videokonference pridružimo pravočasno, ne zamujamo.
  4. Učenci se na video ure prijavijo z imenom in priimkom. Zaželeno je, da imajo ves čas poteka vklopljeno kamero. Glede morebitnega izklopa se učenec dogovori z razrednikom.
  5. Med videokonferenco ne ležimo, ne jemo, smo oblečeni tako, kot bi bili v učilnici in ne zapuščamo prostora.
  6. Posamezni udeleženec videokonference poskrbi, da iz slike ali zvoka v ozadju niso razvidni osebni podatki, ki jih ne želi razkriti.
  7. V komunikaciji z učiteljem učenec dvigne roko in počaka, da ga učitelj pokliče. Drugim udeležencem, zlasti učitelju, pri pouku na daljavo ne skače v besedo.
  8. Med video uro si učenci ne pošiljajo sporočil po drugih kanalih ali socialnih omrežjih, prav tako se ne izločajo ali motijo pouka na kakršen koli drug način.

OKROŽNICA

Spoštovani starši!

Na podlagi Okrožnice MIZŠ, oziroma v skladu z Odlokom vlade o začasni prepovedi zbiranja ljudi v VIZ ustanovah, z dne 29. 3. 2021, ki zagotavlja nujno varstvo otrok v vrtcu in za učence 1. triletja v času 1. 4. do 11. 4. 2021, katerih oba starša ali eden od staršev, ki je samohranilec, sta zaposlena v sektorjih kritične infrastrukture, določenih v 4. členu Zakona o kritični infrastrukturi (Uradni list RS, št. 75/17). Sektorji kritične infrastrukture so: sektor energetike, sektor prometa (prevoz ljudi in blaga), sektor prehrane (živilske trgovine), sektor preskrbe s pitno vodo, sektor zdravstva, sektor financ, sektor varovanja okolja ter sektor informacijsko-komunikacijskih omrežij in sistemov, v zavodih s področja vzgoje in izobraževanja, zavodih s področja socialne varnosti, v Slovenski vojski, Policiji in poklicni gasilci.

Zaposlitev se ugotavlja na podlagi Potrdilo delodajalca.

Prosim, da izpolnjeno potrdilo delodajalca prinesete do jutri, 31. 3. 2021.

Hkrati nas na elektronski naslov o-branik.ng@guest.arnes.si obvestite ali si boste izposodili IKT za pouk na daljavo in ali želite prejemati brezplačen topel obrok za svojega otroka (če imate subvencionirano kosilo).

Ravnatelj, Davorin Majhenič

VPIS v VRTEC

Vabimo vas k vpisu otrok v vrtec za šolsko leto 2021/22, ki bo potekal ZGOLJ od 1. 4. 2021 do 8. 4. 2021.

Vpisujemo otroke od 11 meseca starosti dalje.

Zaradi epidemije osebni vpis na sedežu vrtca ne bo mogoč.

VLOGA ZA VPIS 2021-22 in UPN AKONTACIJA VRTEC (za otroke, ki se vpisujejo za 1. september 2021)  sta na spletni strani OŠ Branik, pod zavihki VRTEC, DOKUMENTI), pošljite pa jih na spodnja dva naslova:

OŠ BRANIK,

Vrtec »Rastja« Branik

Branik 31

5295 Branik

(s pripisom VPIS V VRTEC)

ali skenirano na elektronski naslovtjasa.cehovin@os-branik.si

Vloge lahko po pošti oddate v tednu od četrtka, 1. 4. 2021, do vključno četrtka, 8. 4. 2021.

Za vse dodatne informacije lahko pokličete pomočnico ravnatelja za vrtec vsak dan v času vpisa, med 7.00 in 14.30 na telefonsko številko 05 330 20 45.

V juniju 2021 bo za starše novincev organiziran roditeljski sestanek, na katerem vam bomo podali vse potrebne informacije pred vstopom otroka v vrtec.

Pomočnica ravnatelja za vrtec:

Tjaša Čehovin

OKROŽNICA

Spoštovani starši!

Ministrstvo za šolstvo in šport je v okrožnici izdalo navodilo, da morajo učenci od 6. razreda dalje od 8. 3. 2021 za preprečevanje širjenja okužbe s Covid 19 obvezno nositi maske ves čas bivanja v šoli, torej tudi pri pouku znotraj matičnega razreda. Prav tako je maska za zaposlene obvezna ves čas.

Za učence od 1. do 5. razreda je nošenje maske še nadalje v skupnih prostorih šole obvezno (hodniki, do jedilnice, WC,…), v učilnici pa priporočljivo.

Da bomo učencem omogočili čim bolj kvaliteten zrak, bomo prezračevanju namenili še dodatno skrb. Prav tako  bomo poskrbeli, da bodo učenci med poukom nekajkrat šli tudi na prosto.

V prilogi je OKROŽNICA.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav, Davorin Majhenič

OBVESTILO

Spoštovani učenci in starši!

V ponedeljek, 15. 2. 2021, se ponovno vračajo v šolske klopi vsi učenci.

Za prehod iz šolanja na daljavo na običajen način poučevanja in učenja bo v prvem tednu s strani  učiteljev velik poudarek na pridobivanju povratne informacije o tem, katera znanja in kako kakovostno so jih učenci v času pouka na daljavo usvojili ter na utrjevanju učnih vsebin. Tako bomo lahko poskrbeli,  da bodo učenci do zaključka šolskega leta pridobili ključna znanja, ki so pogoj za uspešno nadaljevanje šolanja.

Pouk naj obiskujejo le zdravi učenci (brez enega ali več naštetih simptomov oz. znakov kot so: povišana telesna temperatura, zamašen nos/nahod, kihanje, kašljanje, bolečine v žrelu, težko dihanje, glavobol, bolečine v mišicah, driska, slabost/bruhanje, sprememba zaznavanja vonja in/ali okusa, neobičajna utrujenost, vnetje očesnih veznic tako v blagi kot v težji obliki).

Če otrok zboli z zgoraj navedenimi znaki/simptomi, ostane doma in omeji stike z drugimi ljudmi. Za nadaljnja navodila pokličite otrokovega izbranega ali dežurnega zdravnika.

Učenci bodo pri pouku v tako imenovanem »mehurčku«, in bodo znotraj učilnice brez maske, za vse ostale dejavnosti izven učilnice je maska obvezna.

PRIHOD V ŠOLO

  • Učenci prihajajo v šolo 10 minut pred poukom, vozači pa ob voznem redu, V GARDEROBI SE PREOBUJEJO, zimsko vrhnje oblačilo pa nesejo s seboj v učilnico.
  • Učenci razredne stopnje, ki so vpisani v jutranje varstvo, prihajajo v šolo od 7:00 dalje (če je potreba za prihod otroka pred sedmo uro se posvetujte z razrednikom o možnostih).

VHODI in IZHODI

  1. R – vhod pri devetletki
  2. R – vhod pri devetletki
  3. R – vhod pri devetletki
  4. R – glavni vhod
  5. R – glavni vhod
  6. R – vhod pri hišniku ali spodnji vhod
  7. R – vhod pri hišniku ali spodnji vhod
  8. R – vhod pri telovadnici
  9. R – vhod pri telovadnici 

MATIČNE UČILNICE

  1. RAZRED – učilnica 1. razreda
  2. RAZRED – učilnica 2. razreda
  3. RAZRED – učilnica 3. razreda
  4. RAZRED – učilnica 4. razreda
  5. RAZRED – učilnica 5. razreda
  6. RAZRED – učilnica SLOVENŠČINE
  7. RAZRED – učilnica MATEMATIKE
  8. RAZRED – učilnica ANGLEŠČINE
  9. RAZRED – učilnica BIOLOGIJE

ODHODI DOMOV

  • Učenci – 3. razreda, ki odhajajo domov v spremstvu staršev, jih starši počakajo na parkirišču pri devetletki, kjer s pomočjo zvoncev oz. telefona za različne razrede pozovejo učitelja, da učenca odpravi iz šole. Starši ne vstopajo v šolo.
  • Učenci in 5. razreda, ki odhajajo domov v spremstvu staršev, jih starši počakajo pri glavnem vhodu, kjer s pomočjo zvonca oz. telefona za različna razreda pozovejo učitelja, da učenca odpravi iz šole. Starši ne vstopajo v šolo.
  • Učenci – 9. razreda odhajajo domov sami. V primeru, da jih pridejo iskat starši, se učenci ob dogovorjeni uri odpravijo skozi dogovorjeni izhod na glavno parkirišče.
  • Vozači gredo na parkirišče v spremstvu učitelja.

MALICA in KOSILO

Učenci bodo do nadaljnjega malicali v učilnici.

Kosilo bo za učence po razporedu, o katerem bodo seznanjeni v prvi dan.

Starše naprošamo, da skrbite za odjavo prehrane, ko vašega otroka ne bo v šoli, oziroma, ko ne bo jedel.

Za popoldansko malico pa prosimo, da preko otrokove beležke sporočite, če bo otrok jedel popoldansko malico ali ne.

OPB

Učenci bodo v podaljšanem bivanju v svojem razredu, brez združevanja razredov.

Odhodi domov so pri istih vratih, kot je prihod v šolo za posamezni razred.

INTERESNE DEJAVNOSTI

Izvajajo se le tiste interesne dejavnosti, ki jih lahko šola izpelje v homogeni skupini oddelka.

Katere interesne dejavnosti, ki jih izvajajo naši učitelji bodo potekale in kako, oziroma po katerem urniku, bodo učitelji učence obvestili v naslednjem tednu.

V zaprtih šolskih športnih objektih se za učenke in učence ne izvajajo dejavnosti, ki niso del programov vzgojno-izobraževalnega zavoda in jih izvajajo zunanji izvajalci.

PREVOZI

Avtobus in kombi bosta vozila po voznem redu, ki je objavljen na spletni strani v zavihku »starši«, podzavihek »prevozi«.

Maske so na avtobusu in kombiju, po novih navodilih NIJZ, obvezne za vse vozače.

Zaželeno je, da učenci prihajajo v šolo peš, s kolesom ali s starši.

VRAČANJE IZPOSOJENE RAČUNALNIŠKE OPREME:

Učenci, ki imajo izposojeno računalniško opremo (prenosnik, tablica) jo nujno prinesejo prvi dan. Opremo bo po razredih pobirala učiteljica Anja.

Davorin Majhenič, ravnatelj

Prihajajoči dogodki

Dostopnost